Det trodde jag inte!

Haha, nu blev jag allt positivt förvånad! Hade en deadline på en historia uppgift idag där man skulle läsa några historie artiklar och sedan skriva något om olika sorters historieskrivning. Det var lika flummigt som det låter... Det var jättesvårt att läsa artiklarna för dom var på engelska men jag skrev nu ihop något och skickade in. Sen får jag svar från läraren att "det var precis så här jag menat att man skulle göra den här uppgiften, tack!" Då blir man ju glad!

Sen till något helt annat. Tänkte berätta hur det kan kännas att bo granne med en sexshop :) På gatan där jag bor finns en gränd som jag måste gå in i för att komma in i mitt trapphus. I samma gränd finns en sexshop som har sina reklamskyltar ute på gatan så att man ska se var den är. Så idag när jag kom hem från skolan gick jag förbi ett gäng killar i kanske 17-års ålder och sen vek jag av in i gränden, precis framför skylten. Vem tror att killarna kikade in i gränden för att se vart jag gick? Haha, dom såg ju att jag gick in i en annan dörr men jag ler alltid lite när jag tänker på vart folk tror att jag är på väg :)

Nu är det återigen dags för lite historiaskrivande och lektionsplanerande, ge mig lite ork tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0