Ibland slinter det :)

Ojoj, jag ska bara skriva ett kort inlägg nu sen måste jag äta. Håller på och dör av hunger här nu...

Jag måste faktiskt berömma mig själv idag för jag har varit så duktig! Först steg jag upp jättetidigt och tvättade en maskin. Sov vidare tills den var klar :) när jag hämtade tvätten förstördes mitt annars så underbara (hehe, eller så inte) morgonhumör då jag såg att pengarna tagit slut och tvätten hade intecentrifugerats, morr.... Men nu är den torr!

Jag har gjort två lektionsplaner idag, precis som jag hade tänkt att jag skulle hinna med! Har tränat små (dom e inte så små egentligen men ja kallar dom små) simmare till att bli bättre frisimmare, vilket jag faktiskt måste säga att jag lyckades med, och sen var jag själv och tränade till gymet. Duktigt duktigt. Belönade mig med 10 minuter i massagestolen på gymet efter mitt pass också, sköönt...

Men nu kurrar magen och jag måste lyssna på den, hejsvejs!

Jag efter gymet, trött och hungrig, då kan det slinta lite... Det bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0