Inte länge kvar nu

Sitter och väntar på att Peter ska ringa och säga att "nu är jag i vasa, kom ut och möt mig". Fördriver lite tid emd ett kort inlägg. Peter åker härifrån natten till måndag så före det behöver ni inte vänta er någon mer uppdatering :) Kommer att vara upptagen med att umgås med Peter så mycket som möjligt!! Hääärligt!

Kommer bli 4 riktigt bra dagar med tacokväll hos Lotta och Anders imorron, finmiddag på restaurang Gustav Wasa på fredag, middag och fest på lördag och sen lugnt på söndag! Har absolut inget att klaga på!

Nu ska jag försöka hitta på nåt annat att göra i några minuter och hoppas att han är här snart, även om jag vet att det tar lite längre än så här att köra från Åbo.. men men, längtan är stor!

Ha det bra! Det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, tack för översättningen, det var den bästa hittils! :) Ha så mysigt i helgen! :)

2009-10-28 @ 22:19:23
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0