Söndag

Lite uppdatering på gång nu då! Har inte haft tid att uppdatera för jag har haft besök av Ellida som kom hit i fredags från Jeppis. Fredagen tillbringades på stan med att springa in och ut i affärer, ajaj mina stackars fötter! Till kvällen köpte vi glass, strössel och tjinuskisås. Gott gott! Men jag ska säga att det var inte lätt att hitta tjinuskisåsen, vi letade säkert 10 minuter efter den! Den stod i alla fall breve tacos-tillbehören...?

På lördan tog vi sovmorgon och sen blev det lite mera shopping, jag hittade bland annat ett par häftiga leggings från JC, som invigdes igår kväll! Ellida for vid 17 och då for jag iväg på tjejkväll/lustparty (sexparty). Vi var 25 stycken så det var lite trångt, men kul! Först en presentation av allt hon hade och sen fick vi gå in en och en och beställa vad vi ville ha, resten underhöll sig med god mat, snacks och dricka. Rekommenderas att göra med tjejkompisarna/parkompisar eller nåt, riktigt kul faktiskt!

Inte helt lätt att få fram materialet så som det är, men det känns lite som ormskinn eller nåt sånt! Finns på JC i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0