Helgen som var

Har haft en mycket lugn helg, inte gjort så farligt mycket. I fradags var vi ut en liten sväng och lyssnade på en kompis och hans band, Project Coverway, de va bra! Blev ändå en tidig kväll, McDonalds vid halv 1 nån gång och sen hem och sova.

Dom hade såna där snygga gamla mikrofoner




Var där med bland annat Johanna och Lotta


Idag har jag haft mycket att göra men jag har inte gjort så mycket som jag hade behövt... Hade hunnit med myyyyycket mer om jag bara orkat anstränga mig, hehe. Har städat (och fått fnatt på dammsugaren som bestämt sig för att sluta fungera som den ska), funderat på att packa (har inte gjort det än...), varit och kopierat upp en bok som behövs och tränat...

Har precis förvällt mina svampar som jag fick av Svaije igår. Finfina höstisar! Det är ännu en underbar sak med hösten, svamp! Jag plockar visserligen bara kantareller, för det är godast, men nu fick jag höstisar och det går utmärkt det med!

Önskar man kunde få med doften på kort, det är den som är ljuvligast!


Nu ska jag fixa lite till innan jag går och lägger mig, imorn är sista morgonen på en vecka i Vasa! Ska åka hem! Jippiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0