Hembesök

Alltså ja, pappa är här, så besök hemifrån-hembesök, samma sak... Han kom igår kväll och då hann vi inte med så jättemycket. Idag däremot har vi rännt runt på stan och i olika affärer i jakt på en frys, ett draperi att hänga i dörren mellan hallen och stora rumemt och lite annat smått och gott. Vi hittade allt vi skulle ha så nu har jag äntligen en fungerande frys!!! Jippi!

Vi kom just hem från bion, var och såg på Ice Age 3, så himla roliga filmer! Peter jag ska ha dig att se på dom! :)
Nu håller pappa på och fixar med frysen, sen ska han väl borra upp draperiet, medans jag tittar på, hehe. Bra med pappa på besök ibland! Ska visa bilder på hur fint det börjar bli här nu när jag börjar ha allt så som jag vill. Men det dröjer nog tills efter att pappa har farit för just nu är det lite huller som buller här i lägenheten...



Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Hoppas att du får en fin kväll :) kram!

2009-09-13 @ 20:01:30
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0