Höst

Idag känns det riktigt som en höstdag, när jag gick till skolan var det stora, tunga, mörka moln på himlen, lite kylig luft och träd med flerfärgade löv. Då är det höst! Såklart så regnade det när jag gick hem från skolan men det är sånt man får ta...

Igår då, hade lite fest på kvällen. Jag fick bl.a. en kaffekokare, väldigt viktigt att ha med tanke på att jag inte dricker kaffe... Haha, men jag har sagt till mina vänner att om dom vill dricka kaffe hos mig så får dom köpa en kaffekokare till mig. Nu har dom tydligen tröttnat på att aldrig få kaffe här så sagt och gjort! Välkomna hit på kaffe!

Några bilder från igår

Paketet var så fint att jag nästan inte ville öppna det! (ingen kaffekokare i det här...)


Någon vill inte vara på bild!


Mia, Jannika, Marie och Emilia kom alla och firade min dag!


Födelsedagsbarnet, hela 22 år


Kommentarer
Postat av: 75B

Ja, nu är det höst...fy :(

Ser ut som en trevlig fest...kul :)

Ha en trevlig dag.

2009-09-16 @ 13:59:20
URL: http://www.metrobloggen.se/75B

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0