Regel nr 1: aldrig med klackskor i ett storkök!

Hemma igen! Vi kom hem idag på dan istället för igårkväll eftersom det inte gick så många båtar som vi hade hoppats på... Men det var helt skönt att inte behöva stressa...

Bröllopet (eller festen, paret gifte sig redan i april) var riktigt bra! Brudparet strålade, maten var god och människorna trevliga! Angående rubriken så gick jag in i köket för att hämta ett glas vatten, halkade och landade på en sån där korg som man har läskflaskor i :( AJ, stackars min rygg är allt jag har att säga om det... Jag överlevde men det är verkligen inget jag rekommenderar er att prova på!

Brudparet med dotter var så fina och temat på dukningen var såklart kärlek! Alla fick personliga stenar med kärleksbudskap/-ordspråk på, jättefint!
 
Glada var vi alla!

 

Champagne dracks det mycket av, mmm

Trackback
RSS 2.0