Tacokväll

Igår var det tisdag, och tisdagar i Vasa innebär Ollis (Oliver`s inn). Vi bestämde att göra det till en tacoförfest. Jag, Svaije och Chriso for och handlade, såklart kom vi (jag) på att vi glömt köttfärsen när vi kommit hem... Den viktigaste ingrediensen liksom... Jaja, Svaije for och hämtade! Ni skulle sett blicken jag fick när jag sa att vi kommit på mera som vi glömt när han kom tillbaka! Haha!

En lugn förfest med lite trivial. Men inte trivial som vi är vana vid, utan ölspels trivial! Man ställer frågor till varandra och om man svarar rätt måste alla andra dricka, om man svarar fel så måste man dricka själv, kul!

Band på Ollis, brukar inte vara så kul men nu var det faktiskt det! Dansade till 2 sen for jag hem! Hade grymt kul!

Mådde bra idag, som vanligt! Bara lite trött, men sånt får man räkna med när man varit ut! Började ju ändå 10 så det är inte så farligt. Ska iväg och träna om några timmar, sen blir det lite skolarbete med Lotta.

Kvällens bild!

(det var inte vårt fel att dom måsta skruva upp den...) (inte att den föll ner heller...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0