Dags för nya tag

Nu har jag tagit mig till skolan, ätit lunch och skrivit in mig. Har första lektionen 14.15, biologi. Visade sig att Svaije också skulle ha det, kul att ha nån med sig som man känner, nån som man vet att man kan göra grupparbeten med!

Kom till Vasa 02.10 inatt. Hade ingen el... Gick runt med ficklampa i lägenheten och kikade, öppnade posten och så. Var inte särskilt trött så jag gick och sova först 03.40. Sov sen till halv 11, duschade och sen kom elen igång vid 11. Efter skolan måste jag handla, helt tomt i alla skåp. Sen blir det till att packa upp och komma i ordning, kanske träffa Lotta också. Får se lite vad jag orkar med idag... Men det skulle vara kul att ses lite, prata skit och koppla bort lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0