En sorglig vecka

Den här veckan är full av avsked... I måndags var sista dagen som jag träffade Henni innan hon for iväg till Helsingfors. Dock hade det kunnat vara värre, hade hon farit till Sverige hade nog tårarna runnit ännu, men nu kommer vi att kunna ses oftare så det är perfekt!

Igår blev det en avskedslunch med Jossa som for iväg ner till Göteborg idag. Får se om det blir först till jul som vi träffas igen, som vanligt, eller om vi ses nån gång i höst ännu. Det kom i alla fall inga synliga tårar, men man gråter alltid lite inombords när man måste ta farväl av sina bästa vänner.

Idag är enda dagen jag slipper säga hej då åt någon...

Imorron blir det avskedslunch med Julia, som åker på lördag... Samma som med Jossa, får se om vi ses nåt innan jul...

På fredag jobbar jag sista dagen så det blir ett farväl till arbetskompisarna. Men det är inte så jobbigt, det är ju mest bara skönt att slippa jobba :) Men jag har bra arbetskompisar så det är ju alltid lite vemodigt att ta farväl. På lördag sen så blir det två farväl, ett till Ellida, som faktiskt inte ska åka någonstans i år. Ellida blev klar i våras så hon stannar på holmen och välkomnar oss andra hem varje gång vi kommer på besök! Sen senare på lördagen ska jag hem till familjen för ett farväl där :(

Söndagen blir värst. Kommer nog att vara rödgråten från lördag kväll tills jag far. Eller tills jag kommer till Vasa kanske, och lite till. Avskyr, verkligen AVSKYR att åka ifrån Peter. Börjar nästan gråta nu här på jobbet bara jag tänker på det. Det är så fruktansvärt jobbigt. 2 år till på det här sätte, sen är pinan slut...

Men nya tag i Vasa på måndag då alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0