Fuktigt någå nittons!

Håller på att förgås här på jobbet! Känns som om jag skulle ha 40 graders feber minus frossa och ont i kroppen. Det är fruktansvärt varmt och fuktigt, trots att jag har fläkten på full fart och dörrarna öppna! Tänkte ta jeans idag, men tack och lov ändrade jag mig och tog ett par shorts...

Kommer säkert att vara så här hela dagen, det började ju med konstigt väder redan i morse. Precis efter att jag stigit upp kom en rejärl åskskur med två åskknallar. Men bara två, så inte blev det ju några urladdningar inte. Det blev nästan värre!

Min koncentration är inte den bästa idag heller, känner mig inte precis på topp för att stå i kassan idag... Resten av dagen kommer att gå åt till att försöka låta bli att smälta bort, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0