Genom ett regnigt Mariehamn

Sitter i soffan och försöker torka upp efter min cykeltur hem från jobbet. Vilket kanske är ganska onödigt ändå då jag faktiskt ska cykla till Avancia (där jag tränar) om typ 1 timme, svettas lite där i 1 timme och sen cykla hem igen. Det regnar alltså här.. Mycket... Har suttit i kassan idag och tittat på alla volleybollspelare som kommer in från planerna på stranden. Dom ser ut som dränkta katter :) Men duktigt vältränade dränkta katter... Vill också ha sån kropp! Men därför ska jag ju iväg och träna snart :D

Laddar med lite vindruvor!

Ja, alltså varför är det volleybollspelare här då? Varför spelar dom i regnet? Varför kommer man ända från Brasilien, Italien, USA osv för att spela volleyboll i ett regnigt Mariehamn?

Jo, därför -->  (klicka på bilden för länk...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0