God kväll!

Ligger i soffan njuter av att var aledig i 3 dagar! Efter det är det bara 4 dagar jobb kvar innan sommarjobbet är slut. Skönt på ett sätt, men jag vill inte åka från Peter :( Skitjobbigt är vad det är! Bläh.. Vill inte tänka på det nu.

Har varit på lite släktkalas idag, hos min kusin David. Blev en trevlig fika! Kissen Matti-Katti var också med!



Är rätt trött just nu (eller jag har nog varit det rätt länge, somnade på soffan vid 5 idag...) men ska inte sova än. Är ju ledig imorron så jag kan ju vara uppe :D haha! Ska dock på core kl. 12 så innan det måste jag orka masa mig upp...

Har varit en rätt fin dag idag, sol och riktigt varmt där det är lä. Vinden har varit lite sval men luften är riktigt frisk så det är skönt. Morgonen var rätt fin också! Har ju lagt upp en nästan likadan bild tidigare så jag gjorde om denna lite :)

Gillar fågeln som jag lyckades få med i ändan på bryggan!

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

hehe ja smaken är som baken som man säger :) min mamma gillar det programmet också, och sambon har inget emot det heller. Men jag är verkligen allergisk :P det enda programmet med den typen av språk/dialekt (kallare vad man nu gör, anser ju att amerikanska och engelska är samma språk) är supersize vs superskinny :)

2010-08-19 @ 21:59:17
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0