Hemmakväll vs utekväll





En av dom sista dagarna hemma lyxade jag och Peter till det med ostbricka, vin och goda charkuterier. Älskar dessa hemmakvällar som fylls med mys, god dricka och gott "kvällsfika"!

Ikväll blir det också lite god dricka, men dock på ett helt annat sätt. Tisdagarna på Ollis invigs ikväll och förfesten sätter igång vid 5. "Vad tidigt?" kanske ni tänker. Men allt förskjuts lite en sån här kväll, senast vid halv 8 bör man köa vid Ollis. Och, man vet aldrig, men jag tror att kvällen blir rätt tidig då också. Man lär inte orka till 4 då, så kanske man kommer i säng relativt tidigt :D

Nå, det kan man inte spekulera i nu, det får vi se då! Nu ska jag göra mig i ordning, tar med kameran, får se om jag kommer ihåg att knäppa några bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0