Jobberbjudande!

Sitter hemma i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Är så himla trött just nu! Men måste orka på zumba, måste orka...

Det hände en kul sak idag! Fick ett samtal från en skola här på holmen som undrade om jag hade jobb i höst. Dom ville nämligen erbjuda mig jobb från hösten till mars! Det skulle vara timlärare i samhälla, hissa och svenska i högstadiet men jag studerar ju fortfarande... Men det var jättekul att dom ringde! Speciellt då jag inte ens vikarierat i den skolan! Man kan ju hoppas att dom ringer en om två år också då man är klar på riktigt, fast helst från en låg- och mellanstadieskola :) Men jag hade lätt tackat ja om jag hade varit hemma och inte haft något jobb!

Nu ska jag försöka vakna till lite, vilket jag tror kommer bli svårt, men men, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå?! Jag vill också få vettiga jobberbjudanden!!

2010-08-05 @ 21:29:59
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0