Kaotiskt avbrott i myskvällen

Kom på att jag inte packat så mycket, så jag passade på att göra det medans Peter tog en liten tupplur. Hann packa en väska och sen kom tårarna. Nu slutar dom inte komma... Jag vill verkligen inte åka... Men för att skona mig själv, och min omgivning, från så mycket tårar det nu bara går så har jag här en kort men ack så innehållsrik lista på samtalsämnen som är bäst att undvika från och med nu och minst en vecka framåt:

- Peter

Risken finns alltså att jag inte kan hålla tårarna tillbaka om detta samtalsämne tas upp och risken är då ännu större att jag inte kan sluta gråta, och det vill väl ingen?

Dessutom kan frågor som

- Hur känns det att åka från Åland?
- Hur känns det att vara tillbaka i Vasa?

skippas helt. Ni kan ju själva gissa hur det känns om man tvingas åka från sin stora kärlek...

Det här är inte ett argt blogginlägg, bara ett sätt att minska min smärta och andras obekvämhet. Jag vill inte heller ha några tröstande eller förstående ord, då börjar jag troligtvis storgrina :)

Nu ska jag fortsätta min myskväll med Baby. Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: C

Ja lovar att ja ska fösök mitt bästa att undvik döm!

2010-08-27 @ 19:41:26
Postat av: ann - ahl

måste jag undvika dem!? Tråkigt... :(

2010-08-28 @ 00:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0