Make a difference

Alla vet vi att slaktdjur ofta missköts. Man ser filmer om sånt lite nu och då, tycker att det är vidrigt, men glömmer det också väldigt fort. Tittade just på den här om grisar, och jag kan inte säga annat än att det är
fullständigt vidrigt!
Jag kommer aldrig att bli vegetarian, älskar kött alldeles för mycket för det, men den här videon var så äcklig att jag definitivt skulle kunna ändra mina vanor och börja köpa dyrare men bättre kött. Jag säger inte att jag kommer att göra det, är bara en vanlig studerande i dagens kalla samhälle (som om det skulle vara en ursäkt)
men
den här videon får en verkligen att tänka till...


Kommentarer
Postat av: staffan

http://www.weebls-stuff.com/songs/Pork+Remix/



kanske får dig o må bättre? :D

2010-09-04 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0