Man tager vad man haver!

Har just fixat en macka åt mig som jag nu också hunnit äta upp! :) osthyveln var dock i diskmaskinen och vi har bara en... Hmm, vad göra? Jo men man kan ju ta potatiskskalaren! Funkade precis lika bra förutom att det blev en kulle i mitten på osten. Skalaren kunde jag bara avända längs kanterna... Men det smakade lika bra ändå!

Nu ska jag i duschen efter mitt core-pass och sen blir det till att möta upp Jossa på stranden! Sola lite och spana på vältränade volleyspelare, och då menar jag faktiskt inte bara på killarna, man kan spana precis lika mycket på tjejerna! Sjukt vilka snygga kroppar dom har! (nej jag är inte alls avundsjuk................)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0