Paf Open

Som jag nämnt tidigare så har Paf Open pågått här på holmen i några dagar. Det är sommarens sista evenemang så nu börjar hösten närma sig med ännu större stormsteg!

Idag spelades herrarnas bronsmatch och final, båda två riktigt spännande och jämna matcher! Fotade ganska mycket så här kommer lite bilder...

Spanien och Kina spelade om bronspengen, det slutade med att Kina vann!


China vs Spain


Spain vs China


I kampen om guldet deltog USA och Brasilien, USA vann


USA vs Brazil


USA vs Brazil


Brasilien på andra plats, USA på första plats och Kina på tredje plats


Efter matchen gick det kinesiska paret förbi mig, och mamma mia vad långa dom var! Ska inte kineser vara korta? Turneringens längsta spelare var killen från USA som servar på en av bilderna ovan, Dalhausser, 2,06 eller vad han nu var... Brasilianarna hade inte så mycket att säga till om när han hoppade upp och blockade... :)

Nu ska jag inte göra annat än att vänta på att Peter kommer hem. Längtar. Från det att jag steg upp i morse tills att jag for till Paf Open så kändes det precis som en söndag i Vasa. Det kändes rätt jobbigt så nu längtar jag tills Peter kommer hem så jag får krama och pussa han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0