Pepp pepp pepp..!!!

Kan meddela er alla att jag är på lite lite bättre humör nu. Har druckit ett glas gott vin, ätit lite pantteri, druckit en smoothie och sitter och pratar emd syrran på facebook. Ett litet leende har till och med smygit sig fram några gånger. Känner mig som en liten mentor nu till Henni som ju börjat studera. Hon var lite nervös för första sitzen, och det ska man väl vara, vad som helst kan ju hända på en sitz, man kan ju tvingas sjunga inför alla! Hehe, men jag lyckades nog lugna henne litegrann :)

Jag minns själv hur det var första tiden i Vasa.  Allt var nytt, vännerna, språket, staden, skolan, ja allt... Och så skulle man dessutom göra bort sig för alla som man inte kände! Ojoj, mycket krävs det av en liten studerande. Men samtidigt hjälper det en att hitta sina vänner och stämningen blir mer avslappnad. Trots att jag inte är sugen på att fara till Vasa (som säkert ingen har missat) så saknar jag alla vännerna och det ska bli kul att träffa dom igen! Utan dom skulle inte Vasa vara något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0