Ska göra som Hemulen...

...och samla växter. Hade ju min första lektion idag. Det verkar vara en intressant kurs, dock ganska arbetsdryg. Vi ska göra ett herbarium på 80 växter!! Men det behöver inte vara klart nu till hösten utan vi kan lämna in det senare så att vi kan samla växter i vår också.

Efter skolan blev det till att fylla kyl och skafferi. Eller fylla och fylla, det är inte så lätt att göra det på en person... Kylskåpet lyckas jag inte få kallt heller, det är ju inte så bra... Är inne på sista försöket nu så om inte det fungerar så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.

Tog en sväng runt stan också innan jag ställde mig vid spisen för att mätta min mage. Köpte två pärmar att ha papper i för år 4 vid Pedagogiska Fakulteten i Vasa. År 4, ojoj... Nu ska jag packa upp mina väskor och sen, om inte klockan är för mycket, mysa lite framför TV:n, ensam :,(

En ledsen liten tjej

Försöker lyssna på lite glad musik för att få upp humöret lite, det funkar litegrann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0