Långhornade tjurar och löddrigt vatten

Mmm, vilken god middag jag åt för ca 1 timme sen! Nu ska jag försöka skriva ett inlägg här mellan kunderna som droppar in (vilket inte är många).

Igår då alltså! Långhornade tjurar och löddrigt vatten :) Någon som vet vad jag gjorde?
Jag var och åt! Det har öppnat en till ny restaurang här på holmen, nämligen restaurangkedjan Texas Longhorn. Har aldrig ätit där förut, men Oh My God vad god mat det var!! Jag åt en lammstek med pommes och vitlökssmör, mmm. Peter åt en entrecote och jag fattar det knappt själv heller hur en biff kan vara så mör? Den praktiskt taget smälte i munnen, man behövde inte tugga nästan någonting!!! Ni måste testa det!! Och deras barbequesås!! Jag gillar inte barbeque, men den var supergod till köttet! Damn vad gott!!

Tror Julia skulle passa där idenna hatt! (trots att bilden inte har nåt med Texas Longhorn att göra, den är från kulturnatten när Julia testade en hatt inne på Emmaus!)



Ja, sen då? När jag kom hem tog jag ett fotbad i löddrigt vatten :) Filade fötterna och smorde in dom så dom kändes som små babyrumpor! Sen gjorde jag samma sak för händerna! Fast jag filade dom inte, peelade istället! Så nu är både mina fötter och händer mjuka och fina! Det är så skönt att göra det lite nu och då, man borde faktiskt göra det oftare, ett litet minispa! Vad sägs om det i höst Lotta?


Kommentarer
Postat av: L

I´m in! :)

2010-08-17 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0