På jobb

Sitter på jobbet och bloggar nu igen :) Idag är det lugnt, men det kan man inte säga om gårdagen. Ösregn hela dagen vilket ju är perfekt för en dag på badhuset! Det var lugnt fran till lunch, efter det var det konstant kö ut i regnet... Kände mig riktigt utpumpad och slut när jag kom hem. Inte kände jag mig bättre efter ett timmeslångt body pump pass heller :) men, det kändes ju såklart bra att träna! Ska på zumba idag också, får se hur det går med den träningsvärken jag har i rumpa, lår och vader från igår!

Nej, nu ska jag jobba, hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, sorry, jag tänkte att du skulle få jobba lite, du har ju klagat på att du har haft lite tråkigt på jobbet ibland, så jag skickade dit en drös uttråkade turister som grinade på regnet ;)

2010-08-05 @ 21:26:10
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0