Vilken omtänksam pojkvän jag har!

Inatt när Peter kom hem vid 4-tiden (lite på fyllan!) så smög han in till mig och sa "Jag har en pizza till dig". "Jag vill inte ha någin pizza nu" sa jag. "Men du kan äta den imorron" svara han överlycklig! Hihi! Jag åt den till middag idag på jobbet och den var riktigt god! Måste komma ihåg att tacka honom! Går inte nu för han är på VKS, en golftävling som han och hans kompisar har första lördagen i augusti varje år! Dom är nog på Arken och äter nu, eller snarare fyller på promillehalten :) Men jag gör detsamma här hemma, Julia kommer strax hit innan vi far ut. Vet inte vad det blir, men det ser vi sen!

Nu ska jag fixa mig lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0