12 december 2010

Det blev en helt bra kväll igår! Dansade lite, pratade lite och sen for jag hem. Men hjälp mig vilken kö det var till garderoben när jag skulle fara! Och klockan var bara två då! Den var inte så himla lång, men folk knuffades och trängde sig före så sjukt mycket att jag inte förstår hur det inte kunde bli slagsmål!! Helt sjukt.. En sån kö har jag faktiskt aldrig stått i... Men till slut fick jag min jacka och fick gå hem!
.
Har jobbat idag, och om en timme ska jag och Lotta ut och äta nånstans! Får se vad det blir för gott, är hungrig i alla fall! Och imorron är det Lucia! Skulle villa se ett luciatåg men får se hur det blir med det... Har en massa annat kul (och lite mindre roliga saker också men det behöver vi inte bry oss om) inplanerat imorron med Lotta så det blir nog en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0