Den sista dagen i Vasa

Jepp, som jag skrev tidigare så åker jag hem imorron, så idag blev den sista hela dagen i Vasa innan vårterminen drar igång igen. Lotta och jag skulle ju äta sushi till lunch, men det gick inte som planerat... Vi närmade oss dörren och såg att det var väldigt mörkt, på håll såg vi att dom öppnar 11 på måndagar, och klockan var kvart i, så vi gick till Clas Olsson en sväng. Sen då när vi kommer tillbaka strax efter 11 så är det fortfarande mörkt. Då går vi ända fram till dörren och ser en annan lapp där det står att de har julstängt from 13.12. Alltså från och med idag. Typiskt. Men det blev annan asiatisk mat istället, buffé på Chili & Lime. Gott var det!
.
Sen har jag tagit bort stygnen idag också. Det var fyra stycken om jag räknade rätt. Känns helt bra nu, har inte ont eller så. Men det är ju fortfarande ett hål där så lite försiktig måste jag vara ett tag till.
.
Nu sitter jag mest bara och njuter av att vara nästan ledig. Har varit på gymet med Lotta. Det gick bra. Blev ca 40 min träning, 20 min infrabastu, 10 min solarie, 10 min dusch och 10 min massagestol. Så om jag räknar rätt så blev det 40 min träning och 50 min annat :D haha, precis som det ska vara! Men det var faktiskt sista gången på Lady Line för oss så då får man göra så! Och träningen var effektiv!!
.
Men nästa gång vi hörs så sitter jag antagligen på tåget eller båten. Så ha det bra till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0