En liten miss i planeringen

Fick lite bråttom på jobb idag. Vi hade nämligen fått vårens schema så jag satt och pysslade med det när jag plötsligt upptäckte att jag måste skynda mig lite. Så jag kletade på lite mascara, tog på mig ytterkläder, fick med mig jobbnycklarna och cykellampan och så stängde jag dörren. Ni kan säkert gissa vad jag glömde... Ja, så fort dörren gick fast så kom jag på att hemnycklarna var innanför. Typiskt! Cykelnyckeln är i samma knippa så inte kunde jag cykla till jobbet som jag tänkt. Så det blev en promenad i rask takt till jobbet! Fick tag på Lotta, som har mina extranycklar, och hon lovade ta med dom till julfesten som hon skulle på. Så efter jobbet fick jag traska ända till skolan för att hämta nycklarna... Nåja, jag har fått mig en hel del frisk luft idag i alla fall!
.
Nu blir det till att bänka sig i soffan och titta på TV. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hmm, det var tydligen något med hemnycklar igår då alltså! Min försvann visserligen helt, men ändå vissa likheter :P

2010-12-11 @ 16:42:09
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0