God mat, trängsel och mormors sköna sänglakan!

Snart snart är vi i Åbo! Bara ca 30 minuter kvar! Tycker att tiden har gått lite snabbare än vad den brukar göra, troligen pga sällskap, men också tack vare en mycket god middag i A la carte restaurangen. Åt en så sjukt god oxfilé med rödvins- och bearneisesås! Nam nam nam! Sen efterrätts bordet också! Fast det hade nog kunnat vara lite bättre...

Det enda negativa med att vi snart är framme i Åbo är att jag då måste sätta mig i bilen i 2 timmar. Vi är 5 i familjen, och när vi var mindre så gick det bra, förutom att vi bråkade då men man hade i alla fall plats att röra sig en centimeter... Nu däremot, vi bråkar visserligen fortfarande, men det beror främst på att vi i princip sitter i famnen på varandra!!! Usch och blä...

Men när vi väl är framme så får jag en mysig kram av mormor, en "high-five" av morfar och sen får man krypa ner i mormors härliga lakan! Måste dessutom låna en tröja att sova i för det glömde jag ta med :) igen :) mormors nattlinnen doftar så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0