Goddagens!

Blev ingen uppdatering igårkväll. Var istället till Lotta på ost- och vinkväll med Josse och Lena! Hur mysigt som helst! Och gott :)
.
Idag har jag gått runt på stan och försökt hitta en helt vanlig basic svart kofta. En sån som man kan ha på nästan vad som helst. Vet ni hur svårt det är att hitta??? Hittade en som kanske var bra, på KappAhl.. Det säger något om hur dåligt utbudet är, om man tvingas gå till KappAhl... Den hade lite krusiduller vid axlarna ner mot armarna och jag vet inte riktigt om det passar mig. Dessutom var de så fruktansvärt dåligt ljus i provhytten så jag såg knappt nåt alls. Så jag köpte den inte... Men kanske går tillbaka nån dag och kollar igen.
.
Snart blir det jobb och sen händer det nog inget speciellt. Babysim imorron så det blir en lugn och tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0