Hemåt

Godkväll!

Sitter på båten på väg över SKärgårdshavet hem till holmen och älsklingen min. Ska bli skönt att sova i en 140cm säng igen efter att ha krypit ihop på en 80cm tunn madrass i tre nätter! Har lite bilder som jag tänkt visa upp, skrev faktiskt ett inlägg tidigare idag men sen hakade internet upp sig och allt försvann. Jag orkade inte börja om på nytt då, men nu har jag inget att göra så jag kan ge det ett nytt försök nu istället!

Det är alltid jag som stått för dukningen, och speciellt servettvikningen, och i år fick jag extra påtryckningar eftersom jag ju nästan är kockfru och då borde kunna sånt! Så här blev den ena dukningen (med servetter vikta som löv, i alla fall enligt internet)


Så här blev den andra vikningen. Ska föreställa en fjäril, vet inte riktigt om jag håller med om det, men fint blev det i alla fall!


Staffan fick ingen haklapp i år men kom på ett eget sätt att skaffa en :)


Här sitter jag och bläddrar i en bok i väntan på att vi ska få börja öppna paket :)


Sen hade jag visst inte så mycket mer bilder att dela med mig av. Det finns fler på Staffans kamera men dom har jag inte tillgång till nu. Kanske nån annan gång :)

Har just varit och köpt mig ett glas rödvin så nu ska jag avsluta här och surfa runt på lite olika sidor medan jag smuttar på mitt vin!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0