Jag vann :)

Haha, jag vinner ju aldrig något men nu har jag gjort det :) Jag var inne på Coach Tommys blogg för ett tag sen och såg att han hade en tävling där han lottade ut redskapen till flowin. Man skulle skriva en motivering och sedan bara hoppas att man vann. Det fanns massor med bra motiveringar där men jag tänkte att jag kan väl skriva dit en jag också bara för skojs skull. Sen vann jag! Bara ett tröstpris, som jag inte vet vad är, men ändå!! Haha! Den här motiveringen hade jag:
.
Ooooh lala! Klart man vill vinna en sådan!
Letar alltid efter nya saker att prova på så flowin skulle ju vara en sån grej!
Har hört om flowin och också sett litegrann när någon gjort det på gymet, men aldrig testat själv.
Men att kunna träna framför TV:n tackar jag inte nej till!
.
Jag tror att han lottade fram vinnarna så min motivering var väl inte orsaken till att jag vann, men ändå! :) Det är ju alltid kul att vinna lite! Undrar bara vad jag vann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0