Julgodis och rysk kryddoxe

.
Mmm, så här fin blev vår knäck! Mycket god också! Dock har den inte stelnat helt och hållet så det är lite jobbigt att äta. Jag hoppas att den ska göra det i kylen, men Peter säger att den inte kommer att göra det :( Nåja, huvudsaken är att den är god!! Imorron blir det dessutom mera julgodis, Peters mamma bjöd över mig (eller egentligen oss men Peter vill inte) på julgodisbak! Det kunde jag ju inte tacka nej till!
.
Nu ska vi strax iväg till Park restaurang och äta middag med några kompisar. Blir gott, är riktigt hungrig! Vet bara inte vad jag ska äta, deras ryska kryddoxe är ju en specialitét, men jag har haft otur med den 2 av 3 gånger... Så jag vet inte om jag vågar mig på den igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0