Klar med massor av skolarbeten!

Det här har jag i fönstret, enkelt men vackert!
.
Idag har jag varit aktiv ska ni veta! Jag har skrivit klart 4 labrapporter (skrev en igår) till biologin så nu är jag klar med dem! Så himla skönt! Nu har jag bara 3 uppgifter kvar att skriva hemma innan jag tar jullov! Ja förutom två tenter då men dom kommer jag inte att plugga på. Så om en vecka åker jag hem till holmen för jullov! Jag säger det igen: så himla skönt!
.
Nu håller jag på att svälta ihjäl av hunger så jag ska värma lite spenatsoppa till mig. Som jag ska äta med sugrör... Mums! Eller nåt... Är egentligen mer sugen på tacos, Peters goda spaghetti med köttfärssås, Kotipizza eller nåt annat gott, men det får vänta i ett antal dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0