Knäck knäck

Gårdagen blev väldigt lyckad! Peter fick massage, vi var och skrinnade och sen hem till mamma och pappa och bada bastu. Vi gjorde bastukorv och drack öl! Mums! Sen for vi hem till oss och myste med vin, oliver och chark! Perfekt!
.
Nu ska jag alldeles strax fara ivär till Ellida och göra knäck! Jag älskar knäck men Peter äter inte så mycket sånt så då får jag göra det med Ellida! Mycket roligare om man är två som trycker i sig en massa julgodis! Måste passa mig bara så jag inte äter så jättemycket, måste ju orka med middag ikväll :)
.
I brist på andra bilder så lägger jag in en på mig själv idag :) Har utsläppt hår för första gången på några veckor.. Mitt hår är så sjukt elektriskt på vintern så jag orkar inte ha det löst, men hittills har det gått bra idag! Försöker låta bli att röra det, då skiter det sig.. Risken är stor att det gör det nu när jag ska sätta på mig jacka och halsduk.. Nåja, vi får se, nu ska jag sluta prata en massa strunt och fara till Ellida!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0