Lite bilder

Sitter på båten, igen... Orka... Men den här gången är det för en väldigt kort visit på Fastlandet. Sushikvällen igår var lyckad. Det blev MASSOR med sushi, nästan så att vi föråt oss, men bara nästan! Bjuder på lite bilder från det, men inte så många, det tar sån tid att ladda upp på båten...

Peter visade hur det ska gå till

Kalle var på G för att laga lite sushi!

Det är noga! Man ska se till att man har tungan rätt i mun!

Mmmm!!

 

Kan hända att uppdateringen kommer att vara riktigt låg de närmsta dagarna, har nämligen inte min egen dator (lånar syrrans) och vet inte hur mycket tid jag kommer att ha till att blogga! Men om jag inte hinner nåt imorron så önskar jag alla en God Jul! Ät mycket julmat, drick mycket glögg och njut av att få vara lite barn igen när spänningen infinner sig när tomten kommer på besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0