Massa hemlisar på gång hela tiden :)

Här kommer ett litet hej från en stormig ö. Konstigt hur vädret kan växla så här, igår var det hur fint som helst och idag låter det som att huset ska blåsa bort! Nåja, nog pratat om vädret :)
.
Idag började jag dagen med lite träning faktiskt! Ganska duktigt måste jag säga. Sen har jag julpysslat lite med kort och klappar samt att jag har gjort ett födelsedagskort. Tyvärr så kom jag på att kortet inte kommer att hinna fram i tid, vilket ju är lite synd, men så kan det gå ibland...
.
Peter har varit på jobb idag och för en liten stund hittade jag honom sovandes i sängen :) Jag ska låta honom sova en liten stund till innan jag väcker honom för middag. Det passar egentligen ganska bra att han sover så att jag får ringa lite hemliga samtal som inte är för hans öron :) Det blir lite överraskningar imorron som jag håller på att planera! Kul kul!
.
Nu måste jag ringa min pappa, så vi hörs ikväll eller möjligen imorron om jag hinner, annars på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0