Mmm, sushi, mmm...

.
Idag är en bra dag! Nog för att alla dagar har varit det under den tid jag varit hemma på kobben, men idag är också bra! Vi har ätit tacos till lunch och det blir sushi till middag! Hemlagad! Henni och hennes kille kommer hit ikväll och lagar och äter sushi! Nam nam!
.
Just nu sitter jag i köket, Peter och hans kompanjon sitter i vardagsrummet och jobbar. I alla fall var det jobb jag trodde de skulle syssla med, därför tänkte jag att jag kan sitta i köket så stör jag inte. Men jag tycker mig höra ljuden från ett visst dataspel därifrån :) Haha, nå jag har inte orkat flytta mig. Sitter dessutom och lackar naglarna sådär juligt fina så jag behöver ju inte sitta där inne och förpesta hela rummet med nagellackslukt!
.
Update: Haha, dom satt inte alls och spelade dataspel :) Det är något annat som låter som ett skjut-dataspel. Jag tror att det är diskmaskinen! Haha!! För det håller fortfarande på och dom har farit iväg nu.. Och jag sitter fortfarande i köket, men nu vill jag inte flytta mig, för nu skiner solen in genom fönstret rakt i ögonen på mig! Underbart! Påminner mig om att jag snart ska åka till Madeira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0