Ska jag bli moster?

Julafton flöt på som vanligt för oss igår! Maten var riktigt god, som vanligt! Mätt blev man också, som vanligt! Vi fick tyvärr inget besök av tomten men lite paket hade han i alla fall lämnat under granen! Tydligen har jag varit rätt så snäll i år för jag fick riktigt fina julklappar! Från och med nu bjuder jag in alla som vill på ett parti Party-alias, jag kan också släcka en brand med min nya brandfilt om det skulle behövas! Dessutom kommer jag förhoppningsvis vara lite mindre elektrisk efter att ha använt mitt nya schampo och också dofta gott av ny tvål och hudcreme!

Fick dock en liten chock just då jag såg att syrrans pojkvän skrivit att syrran är gravid på sin facebook. Men vi förstod ganska snabbt att det var en facerape så chocken avtog lika snabbt som den uppkom! Så nu vet ni det, jag ska inte bli moster ännu :)

Men nu måste jag snart låta lillebror komma in på datorn för att spela lite Maffia wars... Han sitter här bredvid och gnäller... Ska bara läsa lite bloggar först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0