Snart e de jul igen, snart e de jul igen och julen varar fram till påska!

Första december idag. Redan. Bara 24 dagar kvar till jul. Men jag ser fram emot det! Är inte juldeppig :) Tycker att det ska bli mysigt med jul! Myser lite för mig själv varje gång jag ser julpynt, klädda granar och vackra snöiga träd! När jag kommer hem, vilket är om två veckor(!), så ska jag och Peter fixa en gran att pynta och baka pepparkakor! Längtar! Längtar hem lite också... Blev lite skoltrött igår... Men trots det så har jag gjort mycke skolarbeten ändå! Och det tänker jag fortsätta med så att jag har allt klart då jag far hem på lov!
.
Om jag ska ta och sluta skriva ner en massa saker nu. Känns som att inget riktigt hänger ihop av det jag skriver, samtidigt som det gör det... Men det är så mina tankar går nu. Så nu ska jag sluta och skypa med min härliga pojkvän istället. Så får han lyssna på mitt osammanhängande prat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0