Underbara lilla ö

Orkade inte skriva något igår men resan gick bra och allt var i tid! Så jag fick äntligen krypa ner i sängen breve min fina pojkvän som jag saknat så mycket! Wonderful!
.
Idag har vi inte gjort så mycket förutom att äta en lunch på stan. Snart borde vi äta middag men vi halvligger båda i sängen med varsin dator i famnen och orkar inte göra något :) Men det är väl så livet ska vara när man har jullov!?!
.
Det har varit en underbart vacker dag idag och vid solnedgången passade jag på att fara ut och ta lite bilder (och förfrysa tårna på samma gång!) Tog dom med Peters nya kamera som är lite bättre än min. Måste faktiskt säga att jag är rätt så nöjd med bilderna!
.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina bilder! :)

2010-12-15 @ 17:34:41
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0