Nu är det jättenära!!!

Förlåt förlåt förlåt för urusel uppdatering!! Jag har inte riktigt haft tid... Sen jag kom hem från Helsingfors har dagarna gått åt till att träffa vänner och familj, göra de sista inköpen inför resan, ordna med andra saker inför resan och lite annat smått och gott. Bloggen kommer tyvärr också att få lida i drygt en vecka till. Imorgon åker vi till Madeira (som jag längtat!!) och jag tar inte med mig datorn. Ifall jag hittar någon dator där så kanske jag uppdaterar, men annars så kommer det att vara bloggpaus till den 8.1, möjligen 9.1... Men då lovar jag att bjuda på en massa bilder och berättelser om vad vi gjort!!!
.
Jag har just packat klart och tror att jag har allt, och förhoppningsvis inte "lite till". Sara kom hit för en stund sen och hälsade på. Hon har varit i USA hela hösten så det var jättekul att ses! Hon hade dessutom med sig en liten julklapp till mig!! Paketet kom från Victorias Secret (och den här gången var det innehåll i påsen Lotta! Hihi!) och innehöll ett par grymt snygga trosor! Me lika a lot!!!!
.
Igår träffades jag, Peter, Julia, Julias pojkvän, Jossa, Ellida och Ellidas pojkvän för middag på Indigo och efter det invigde vi mitt nya Alias!! Det var kul!
.
Jag skulle gärna skriva om hur mycket jag längtar efter och ser fram emot att fara iväg men jag hinner tyvärr inte. Jag måste duscha nu innan det blir för sent... Men det kan jag i alla fall säga, att det ska bli helt fruktansvärt galet sjukt skönt att fara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Så ha det bra nu allihopa den närmsta veckan. GOTT NYTT ÅR!! Och som sagt, jag lovar att berätta massor när jag kommer hem igen!!

Kommentarer
Postat av: lotta

åååh haha va bra med innehåll den här gången!!! super :D HA en underbar resa!!! njut o bli brun så ja kan avundas sedan ;) puss kram & hälsa peter!

2010-12-30 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0