Vad jag fick ut av gårdagens bravader

Igår hann jag inte uppdatera. Satt i soffan en stund efter att jag hade kommit hem från skolan, och sen upptäckte jag att jag visst hade lite bråttom! Jag skulle jobba 16-19 och sen skulle jag på julfest kl 19-->. Det innebar att jag måste fixa mig före jobbet, så helt plötsligt blev det fart på mig :)
.
Men julfesten var galet bra! Hade så kul hela kvällen och det tror jag att alla hade! Jag har massor med bilder men jag har inte lagt in dom på datorn ännu, så dom kommer senare, kanske ikväll! Men jag kan ge en kort summering på vad jag fick med mig hem från den här kvällen:
  • en MASSA bilder (alla är dock inte bloggbara!)
  • en positivare bild av Strampens mat
  • en massa skratt
  • ett stort rivmärke på baksidan av låret (från scenkanten som jag föll på...), som snart kommer att bli ett fint blåmärke... och som är jätteömt...
  • en telefon som kräver PUK-kod av mig... som jag inte har... (det går alltså inte att nå mig på telefon
Så jag kan inte säga annat än att det var en himla lyckad kväll!
.
Idag mår jag bra, som vanligt ;) Dock lyckades jag med en rätt så klantig sak för en stund sen. Satt på huk, och på nåt sätt så tappade jag balansen och stukade nästan foten... Jag har inte så ont att jag inte skulle kunna gå normalt men lite ont gör det allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0