Veckans klipp: En riktig jul

Det verkar faktiskt som att det blir en riktig jul i år, en sån jul som de sjunger om i den här gulliga julsången. Med mycket snö, istappar i hustaken, tissel och tassel bakom stängda dörrar och doften av god julmat i hela huset. Ja, allt utom en tomte tror jag att jag kommer att få! Tomten kommer inte till oss mera :( Vi får nog vänta tills det finns småbarn med igen innan tomten kommer till oss igen...
.
.
Om en stund borde Julia komma hit. Vi har inte setts sen i somras så det blir kul! Man har alltid så mycket att prata om och ändå hinner man inte med allt! Man har ju så mycket att göra hela tiden! Jag har faktiskt inte haft en enda tråkig stund sen jag kom hem! Och jag vet knappt vad jag gjort.. Varit mycket lite på stan, hos mina och Peters föräldrar, pysslat med julklappar, varit ut och ätit och umgåtts med vänner. Jaa... tyvärr så blir bloggen lite lidande av det också, har blivit max ett inlägg om dagen... Men så kan det vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0