5 februari 2010

Det blev ingen bio i onsdags som jag skrev. Så jag kan inte ens ge er en liten rescension om hur den var! Men cola fick jag i alla fall, vi köpte hem nachos, köttförs, lite såser och cola till! Nam nam det var gott! Igår var jag ledig så vi gick runt lite på stan, köpte bland annat ett hus till Ebba och Maya, i trä så att dom inte ska bita sönder det. Fast dom har nog redan smakat på det... Men nu sover dom i alla fall sött där inne!

Idag får vi se vad som händer, Peter ska väl träffa en milikompis ikväll, själv blir det till att stanna hemma och gå och lägga mig i tid, babysim kl 7.30 imorron... Nu ska vi se om vi sku komma på något att göra, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0