Dagen efter

Idag är jag trött... Hade riktigt kul igår så det finns väl en orsak till det! Skulle till skolan idag till 12 på en lektion, vilket inte var trevligt. Hade mycket hellre stannat i sängen. När jag kommer till skolan får jag veta att läraren är sjuk så vi har inget idag!! Morrr... Traskade hem igen och tog en lång dusch, skönt. Ikväll blir det bio! Vi ska gå och se Sherlock Holmes! Då ska jag köpa en cola, jag är sjukt sugen på cola nu! När jag var i duschen kom Peter hem från Hesburger med lite mat åt sig, han visste inte att jag var hemma, kom ju för tidigt.. Snäll som han var så sparade han i alla fall lite cola åt mig, men det gjorde mig bara mer sugen!

Några bilder från igår!

Jag och min fina Älskling!

Födelsedagsbarnet med flickvän! Naaaw...!

Man fick visst inte vistas i trapphuset!

Trackback
RSS 2.0