Dumma dumma dammsugare!!!

Ajaj, här sitter jag nu som en gammal gumma och kan inte röra mig! Böjde mig ner för att stänga av dammsugaren och så högg det till i ryggen. Höll inte på att komma upp därifrån och jag var ensam hemma! Som tur var lyckades jag resa mig och stoppa i mig två burana så värken försvann lite. Men det gör fortfarande ont :( buhuuu... Kände faktiskt av att jag hade lite ont i ryggen på träningen, men det har jag haft förut också... Jag har ju en rygg som inte tycker om att samarbeta med mig men nån gång får det väl vara nog!!! Fast jag har en känsla av att jag har alldeles för spända muskler, eller att något ligger fel, vilket jag tror lite mer på... Borde göra något åt det...

Men ja, det blev inget gym+simhall för vår del. Jag for på zumba och Peter ut och jogga.. Kul var det på zumban i alla fall! Sen efter så var där en kvinna som gjorde mini manikyr för 10 euro så då passade jag på att få mina naglar fixade som jag inte orkat göra något åt själv. Nu ska jag gå och sova, Peter har inte kommit hem än, får se om han kommer när Ollis stänger eller om han kommer snart (han for och träffade några militärkompisar här så man vet aldrig!)

Mina naglar!

Fina va!?!


Kommentarer
Postat av: henni

åå så fina! :D

2010-02-10 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0