En kul musiksitz, igen!

Sitter och väntar på att potatisen ska koka nu. Pappa kom för en stund sen och vi ska steka lite biffar till middag! Pappa ska skida nån tävling på söndag i Norrvalla så då passar han på att hälsa på mig också! Kul kul! Det är alltid kul med besök! Peter for ju idag, det var lite ledsamt... Men om två veckor kommer jag hem igen!

Vi hade i alla fall en toppenkväll igår! Musiksitzen var riktigt bra, precis som den alltid varit! Toastisar var, hör och häpna, Michael Jackson och Pikku G!! Wooooow... Dom levererade i alla fall en bra show! Hem for jag och Peter vid halv två kanske? Vet inte riktigt, men jag vet i alla fall att vi åt på McDonalds dit det också kom några till från sitzen! Skönt att vara hemma tidigt sen!

Nej, nu kokar potatisen, måste gå!

Här får ni massor med bilder från igårkväll!

Fina Lotta och Anders

Snaps tack!

Mera snaps!!

Anders tänkte att det går snabbare om man håller upp båda händerna...

Pikku G

Min fina pojkvän och jag!

Ehm, något Svaije glömt att berätta?

Syskon...!

Trackback
RSS 2.0