En trött Fanny som längtar till kvällen

Sitter här och funderar på vad som borde göras och längtar till ikväll. Försöker ringa Bacchus för att boka ett bord till ikväll men det är ju ingen som svarar... Men förhoppningsvis får vi tag i dom snart så vi kan få oss lite god mat där ikväll. Sen ska vi hem och dricka vin och äta ost med olika korvar (kött). Mums! Sen får vi se om vi tar oss ut till Cristal Lounge eller nåt på en drink. Mysig kväll väntar i alla fall!

Steg upp 6.20 imorse, det var inte kul. Cyklade till Tropiclandia och det var ännu mindre kul. Det blåste och kom ner något från himlen som var som fruset tö. Usch! Efter babysimmet hade det i alla fall börjat snöa mer på riktigt och jag tänkte att nu är det kanske trevligare att cykla hem. Men icke sa nicke, det hade snöat MINST 10 cm och det var inte plogat... Det tog mig åtminstone 20 minuter extra att komma hem för jag fick gå större delen av vägen. När jag kom hem la jag mig pladask mitt på golvet! Nu är jag mycket trött, lyckades somna en stund medan jag läste på historia, ska försöka mig på det igen nu tror jag. Läsa alltså, inte somna!

Hoppas ni får en bra kväll, de ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0