Första dagen på jobbet

Efter skolan for jag till simhallen för min första dag på jobbet. Det är inte samma kassasystem som vi har på Mariebad så det var mycket nytt, MEN ändå mycket som påminner om hur det är på Mariebad så allt för svårt tror jag ändå inte att det kommer att bli! Måste lära mig alla mest användbara koder bara... Men det ska nog gå bra! Kändes i alla fall som att jag gärna far dit imorron igen och det är ju positivt!

Gårdagen löpte på utan några bekymmer! For till pulkabacken vid två tiden och stod där och frös en stund innan alla andra kom dit. Sen frös vi lite till men vi hade i alla fall kul! Det var jättemånga lag med, vilket kan vara skoj men det är inte så skoj när dom flesta lagen ändå inte har satsat på sina pulkor... En vanlig kälke med tyg på sig är inte så kul... Men det fanns många riktigt bra också! Efter pulkabacken var det after pulk på O´malleys, mycket folk och stämningen höjdes när alla återfick värmen! For hem och äta vid sex tiden tror jag och sen till Chriso på mellanfest. Alternativen efter det var Ollis eller Fontana men jag for hem :D Filisen försvann... Vaknade i alla fall lite pigg idag!

Här kommer nu ett lite längre bildspel med bilder från backen!

R.I.P. KAV. Till minne av den Kåravdelning i Vasa som inte finns nåt mer :(

Den bästa pulkan av dom alla; Räddningshelikoptern Peter gjord av slöjdarna på PF!

Den behövde dock ResQ:as själv....

Scenkonstprogrammet hade gjort en fin pulka med Cirkus som tema!

Men den behövde också ResQ:as...

...liksom dessa...

Fastlagsbullen såg ut att gå fint, tills...

...den snubblade och inte längre gick så fint!

En som det gick finfint för var Rubics Kub!

Den klarade sig ända ner!

Föreningen heter då alltså Justus för er som inte vet :)

Pampasgrisen som vi helt säkert kommer att få se mer av!

En säl hade på nåt konstigt sätt tagit sig ända upp till backen...

...liksom en ko...


Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha ser riktigt galet och roligt ut! :D Kul sätt att få sin kreativitet på!

2011-11-29 @ 20:35:53
URL: http://www.certifieradekassasystem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0